Vabilo

Spoštovani starši!

V sredo, 3. 6. 2015, bo ob 17. uri v šoli razstava izdelkov OŠ Starše.

Po ogledu razstave bodo govorilne ure v matičnih učilnicah.

Prijazno vabljeni.

NPZ 2014/15

Informiranje o dosežkih NPZ

Vpoglede in seznanitve dosežkov bo zagotovil Državni izpitni center na dan določen s koledarjem NPZ-ja. Šolam, učencem in staršem bo omogočil dostop do elektronsko ovrednotenih preizkusov znanja in izpisa dosežkov (v obliki pdf). Do obojega se dostopa s pomočjo učenčeve šifre in številke EMŠO na spletni strani http://npz.ric.si.

Vpogledi se na določen datum začnejo po 8.00 in zaključijo do 24.00 (tabela spodaj).

PREDMET RAZRED ZAČETEK ZAKLJUČEK
MAT, SLJ, TJA 6. 9. junij 2015 11. junij 2015
MAT, SLJ, TIT  9. 2. junij 2015 4. junij 2015

Kulturna šola 2015

Ker nam v letošnjem letu poteče naziv kulturne šole, ki smo ga pridobili leta 2012, smo oddali vlogo za obnovitev naziva. Naša vloga je ustrezala razpisnim kriterijem, zato smo pridobili naziv »Kulturna šola 2015«, ki ga bomo lahko uporabljali do leta... več...

Mladina poje 7

Javni sklad RS za kulturne dejavnosti Območna izpostava Maribor je v tem tednu organiziral Območno revijo mladinskih pevskih zborov Maribor 2015. Ta je potekala v več delih. Mladinski zbor OŠ Starše je nastopil v četrtek, 14. 5. 2015, v 3. dejanju te revije. Zapeli so... več...

Varnostna olimpiada

V torek, 12. 5. 2015, so se učenci 4. a in 4. c udeležili 10. Varnostne olimpijade, ki jo organizira policijska uprava. Tokrat se je prireditev odvijala na igrišču OŠ Poljčane. Učenci so se pomerili v štirih igrah, kjer so pokazali znanje s področja varnosti in... več...

SOBOTNI DAN V DONJI VOĆI

V soboto, 9.5.2015, smo se zbrali pred šolo – osem učencev ter dve spremljevalki. Izpred šole smo se odpeljali na ogled šole Andrije Kačića Miošića ter jame Vindija, ob 7.uri. Na meji pa se je na žalost zalomilo. Ugotovili smo, da je udeleženki potekla osebna... več...

Obisk na Pohorju

V sredo, 6. 5. 2015, sem se z lepimi in sladkimi željami odločila obiskati učence 3. razredov obeh šol, ki preživljajo prijetne dni šole v naravi na Pohorju – v koči Planinka. Ko sem se ob 18.00 pripeljala do koče, sem že od daleč slišala prešeren smeh otrok in jih... več...

Tretješolci na Pohorju – drugi dan

Danes smo dopoldne šli na pohod. Hodili smo skozi pomladni gozd, odkrivali njegove lepote, premagovali strmo pot in se nadihali svežega pohorskega zraka. Na cilju smo se okrepčali z malico in sladoledom. Opazovali smo jadralne padalce in nabirali moč za povratek na... več...

Športni troboj v Marjeti

Sinje modro nebo z nekaj belimi oblački, toplo sonce, živo zelena trava, na travi pa polno pisanih pikic … Živahna glasba in otroški vrisk. Tako je bil danes videti in slišati športni park v Marjeti, kjer smo imeli športni dan. Okrog 300 učencev se je pomerilo v... več...
Stran 1 od 812345...Zadnja »