Skoči na glavno vsebino

SLOVENŠČINA (2. skupina)-26. 3. 2020

Navodila za delo

Janko Kersnik: Mačkova očeta

  1. Pripoved Mačkova očeta, ki si jo prebral v ponedeljek in v torek, govori o slabih družinskih odnosih. Kakšne odnose pa imate vi v družini? Kakšen odnos imaš do starejših, do starostnikov? Je v tvojem kraju še običajno, da otroci skrbijo za svoje obnemogle starše? Kje danes živijo starostniki, če ne pri svojih otrocih? Kako je bilo to urejeno v mladosti tvojih staršev, starih staršev? Zakaj misliš ti in tvoji domači, da moramo spoštovati starejše? Ali si ti oziroma tvoj sogovorec kdaj prizadel starejšega?

2. Pripravi se na pogovor in o tej temi povprašaj svoje starše, stare starše, starejše sorodnike (pokliči jih, ne hodi k njim na obisk!).

3. Napiši besedilo, v katerem predstaviš svoje razmišljanje in pogled staršev, starih staršev. Besedilo v Wordu mi pošlji na e-naslov: tamara.himelrajh@guest.arnes.si, do 27. 3. 2020. Vrnila ti bom pregledano besedilo. Ne pozabi na uradno obliko e-sporočila.

V primeru, da besedila ne moreš napisati v Wordu, ga napiši ročno v zvezek in mi fotografijo pošlji na prej napisani e-naslov, prav tako do 27. 3. 2020.

 

Utrinki iz šole v naravi – 8. razred (slike)

Učenci 8. razredov ta teden v CŠOD domu Rak preživljajo šolo v naravi.  Spremljevalci učencev pravijo, da so učenci pridni, vreme imajo super. Vsi vas prav lepo pozdravljajo.

 

Teden pisanja z roko

V letošnjem šolskem letu smo se učenci in delavci Osnovne šole Starše prvič priključili Tednu pisanja na roko, ki je potekal med 20. in 24. januarjem 2020.

S sodelovanjem v projektu smo želeli učence spodbuditi k pisanju z roko in jih seznaniti s prednostmi ter pomenom prostoročnega pisanja. Pisanje z roko predstavlja pomembno spretnost, ki se razvija z vajo in omogoča ohranjati dolgotrajnejšo pozornost ter razvijati fino motorično spretnost, kar je pri šolskem delu še kako dobrodošlo.

V Teden pisanja z roko so bili vključeni učenci različnih razredov. Drugošolci, ki se šele učijo spretnosti pisanja, so prepisovali pesem Miroslava Košute z naslovom Lestev in sirček ter jo ilustrirali. Petošolci so prebirali pesniške zbirke  slovenskih pesnikov in pesnic ter izbrane pesmi, ki so jih najbolj nagovorile, z roko prepisali na ponujeno predlogo. Svoje izdelke so postavili na ogled pred učilnico. Učenci, ki obiskujejo ure dodatne strokovne pomoči, so po nareku učiteljice zapisovali različne uganke na temo pisanja in branja ter iskali njihove rešitve. Pri pouku slovenskega jezika so učenci predmetne stopnje zapisovali pesmi Toneta Pavčka, Ivana Minattija in Nika Grafenauerja.

Učiteljice in učitelji Osnovne šole Starše so se projektu priključili tako, da so za nagradno uganko prispevali svoje rokopise. Naloga učencev pa je bila, da uganejo, komu pripadajo rokopisi. Izmed učencev z največ pravilnimi rešitvami, smo izžrebali tri, ki so prejeli knjižno nagrado.

Arhiv prispevkov

(Skupno 12.610 obiskov, današnjih obiskov 1)
Prilagajanje dostopnosti spletišča