V letošnjem šolskem letu smo se učenci in delavci Osnovne šole Starše prvič priključili Tednu pisanja na roko, ki je potekal med 20. in 24. januarjem 2020.

S sodelovanjem v projektu smo želeli učence spodbuditi k pisanju z roko in jih seznaniti s prednostmi ter pomenom prostoročnega pisanja. Pisanje z roko predstavlja pomembno spretnost, ki se razvija z vajo in omogoča ohranjati dolgotrajnejšo pozornost ter razvijati fino motorično spretnost, kar je pri šolskem delu še kako dobrodošlo.

V Teden pisanja z roko so bili vključeni učenci različnih razredov. Drugošolci, ki se šele učijo spretnosti pisanja, so prepisovali pesem Miroslava Košute z naslovom Lestev in sirček ter jo ilustrirali. Petošolci so prebirali pesniške zbirke  slovenskih pesnikov in pesnic ter izbrane pesmi, ki so jih najbolj nagovorile, z roko prepisali na ponujeno predlogo. Svoje izdelke so postavili na ogled pred učilnico. Učenci, ki obiskujejo ure dodatne strokovne pomoči, so po nareku učiteljice zapisovali različne uganke na temo pisanja in branja ter iskali njihove rešitve. Pri pouku slovenskega jezika so učenci predmetne stopnje zapisovali pesmi Toneta Pavčka, Ivana Minattija in Nika Grafenauerja.

Učiteljice in učitelji Osnovne šole Starše so se projektu priključili tako, da so za nagradno uganko prispevali svoje rokopise. Naloga učencev pa je bila, da uganejo, komu pripadajo rokopisi. Izmed učencev z največ pravilnimi rešitvami, smo izžrebali tri, ki so prejeli knjižno nagrado.

(Skupno 50 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost